نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 03:11

نگاه ویژه سرمایه‌گذاران قطری به بندر دیّر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از حضور سرمایه‌گذاران قطری‌ در بندر دیّر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محمد شکیبی‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است.

وی بیان کرد: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیر معطوف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: اکنون سرمایه‌گذاران قطری داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه‌گذاری در بندر دیر، فردا دوشنبه نیز به صورت میدانی از این بندر بازدید می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309473

مهمترین اخبار ایران و جهان: