نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 11:07

غایبان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی چه کسانی بودند؟

در حالی که ۴۱ عضو در مجمع کشتی حضور داشتند اما آرای مأخوذه در انتخابات این فدراسیون، ۳۸ رأی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شد که علیرضا دبیر از 38 رأی مأخوذه صاحب حداکثر آرا شده و برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

مجمع فدراسیون کشتی 45 نفر بودند که طبق اساسنامه، هیئت‌هایی که با سرپرست اداره می‌شدند اجازه رأی دادن نداشتند، بنابراین چهار استان ایلام، چهارمحال وبختیاری، قم و همدان روز گذشته رأی ندادند و روی تابلوی آکادمی ملی المپیک نیز تعداد اعضای حاضر در مجمع 41 نفر نوشته شده بود اما دبیر بدون رأی ممتنع و رأیی به دیگر کاندیدا (حمید یاری) با 38 رأی این انتخابات را به سود خود تمام کرد.

اما سه نفری که رأی ندادند چه کسانی بودند؟

یکی از آنها که نامش به خاطر احترام، عضو مجمع عنوان شده بود، نماینده وزارت ورزش بود که طبق اساسنامه فدراسیون کشتی حق رأی نداشت. طبق همین اساسنامه علیرضا دبیر رئیس مجمع محسوب می‌شد که باتوجه به کاندیداتوری‌اش، در ابتدای جلسه ریاست را به سیدمحمدپولادگر واگذار کرد و در جمع کاندیداها نشست؛ بنابراین 40 نفر حق رأی داشتند که دو رئیس هیئت هم در مجمع غیبت داشتند تا تعداد آرای مأخوذه به 38 برسد. رؤسای هیئت‌های خراسان شمالی و بوشهر نیز به دلیل ماموریت کاری در مجمع روز گذشته غایب بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1357929

مهمترین اخبار ایران و جهان: