نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 10:45

رایزنی برای افزایش سهمیه بوکس برای بازی‌های آسیایی هانگژو

مدیر فنی تیم‌های ملی بوکس از رایزنی با کمیته ملی المپیک برای افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.

سید ابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره افزایش سهمیه بوکس ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ابتدا برای بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی سه سهمیه در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌هایی که انجام دادیم در تلاش هستیم این سهمیه را به عدد ۶ برسانیم. با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم و هنوز جواب قطعی نداده‌اند. فکر می‌کنم فردا جواب نهایی را به ما اعلام کنند.

وی افزود: حضور شه‌بخش در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است اما در مورد سایر نفرات هفته آینده وضعیتشان مشخص می‌شود. امیدوارم سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی افزایش پیدا کند تا بتوانیم با نفرات بیشتری در این رقابت‌ها حاضر شویم.

موسوی در مورد برگزاری اردوی برون مرزی پیش از رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در حال رایزنی هستیم تا اردوی برون مرزی پیش از این رقابت‌ها داشته باشیم. تاکنون با کشورهای ترکیه، ارمنستان، ازبکستان و قزاقستان هم وارد مذاکره شدیم و باید منتظر نتیجه نهایی آن باشیم.

مدیر فنی تیم‌های ملی در مورد برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس تاکید کرد: مجمع در تاریخ ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود و تاکنون در مورد لغو یا تعویق آن چیزی به ما نگفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340129

مهمترین اخبار ایران و جهان: