نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 14:45

جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت‌ها کارکنان تامین اجتماعی

رشت- معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی کارکنان تامین اجتماعی باید رویکرد مدیریت برای پیشبرد مناسب امور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین ستوده خو ظهر پنج شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل تأمین اجتماعی گیلان گفت: پرسنل تأمین اجتماعی در زمره سالم‌ترین، با اصالت ترین و متعصب‌ترین کارکنان نسبت به سازمان خود هستند.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی پایگاه اجتماعی مطلوب شکل گرفته تأمین اجتماعی در سطح استان را محصول اقدامات ارزشمند و رضایتمندی ایجاد شده دانست و حفظ وضع موجود را اولین وظیفه مدیر جدید دانست.

وی با بیان اینکه جذب حداکثری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی کارکنان باید رویکرد مدیریت برای پیشبرد مناسب امور باشد، اظهار داشت: اعتقاد داریم همکاران ما سالم‌ترین، با اصالت ترین و متعصب‌ترین کارکنان نسبت به سازمان خود هستند و ما باید قدردان این اراده و منش برای اولین مخاطبین خود یعنی کارکنان به عنوان مشتریان داخلی باشیم.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر لزوم بهره گیری از تجربیات افرادی همچون علی حسین نژاد، برای ایشان و سرپرست جدید سلامتی و تداوم توفیق آرزو کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161874

مهمترین اخبار ایران و جهان: