نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:25

مشارکت دانش آموزان نقطه قوت انتقال پیام شهدا به نسل آینده است

کیش - فرمانده سپاه جزیره کیش گفت: مشارکت دانش اموزان نقطه قوت انتقال پیام شهدا به نسل حاضر و آینده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد میرزاده با بیان اینکه هیچ خط بندی و دیوار کشی نسبت به شهدا وجود ندارد اظهار کرد: نخستین گنگره ملی شهدای غواص فرصت فرهنگی خوبی است که در این جزیره برگزار می شود و انتظار می رود تمام دستگاه ها در آیین اختتامیه مشارکت داشته باشند.

سرهنگ میرزاده افزود: حضور خانواده های کیشوندان در این کنگره و همچنین مشارکت دانش اموزان نقطه قوت انتقال پیام شهدا به نسل حاضر و آینده است.

وی اظهارداشت: نخستین کنگره شهدای غواص جزیره کیش با حمایت مالی از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، حمایت های معنوی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می شود و هر یک از جوامع جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری در برگزاری و حمایت از این کنگره ملی سهیم شده اند.

به گفته سرهنگ میرزاده، ۶۵ اثر از ۱۱۲ اثر ارسال شده به جشنواره پوستر ، ۱۴۳ اثر از ۱۵۰ اثر ارسال شده به جشنواره عکس، تمام ۶۵ اثر ارسالی به بخش فیلم، ۱۴۸ اثر از ۱۸۰ اثر رسیده به بخش جشنواره، ۱۰۵ قطعه از ۱۹۸ اثر ارسالی به بخش شعر و تمام ۲۸ پادکست ارسالی در این مرحله مورد قضاوت داوران قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در مسابقات دانش آموزشی که ویژه مدارس جزیره کیش بود نیز داوران ۹۷۵ اثر نقاشی، ۲۹ اثر نقاشی دیواری و ۲۹۶ اثر دلنوشته را مورد ارزیابی قرار دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928530

مهمترین اخبار ایران و جهان: