نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 20:39

اجازه نمی دهیم نظرات شخصی و غیرکارشناسی مانع پیشرفت آشوراده شود

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت استمرار فعالیت های عمرانی در خصوص خلیج گرگان و گردشگری آشوراده، گفت: اجازه نمی دهیم نظرات شخصی و غیرکارشناسی مانع پیشرفت آشوراده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر جمعه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه گردشگری جزیره آشوراده و احیای خلیج گرگان اظهارکرد: در همین مراحل اولیه لایروبی خلیج گرگان، تغییرات هیدرولوژیکی در منطقه کاملاً مشخص و تأثیر آن بر وضعیت خلیج محسوس و قابل مشاهده است.

استاندار گلستان افزود: حمایت از بومگردی‌ها و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اصل مهم پیشرفت و توسعه استان گلستان است؛ امروز صنعت گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمدی کشورهای دنیا محسوب می‌شود و رونق اقتصادی در صنعت گردشگری بسیار چشمگیر و قابل توجه است

وی گفت: هیچ کوتاهی را در اجرای مصوبات پیشرفت و توسعه جزیره آشوراده نخواهم پذیرفت و همه مدیران و دستگاه‌ها باید بر مصوبات پایبند بوده و آنها را به صورت کامل اجرا کنند؛ اقدامات توسعه‌ای در استان نباید در گیر و دار بروکراسی اداری متوقف شود.

وی با اشاره بر اینکه لایروبی خلیج گرگان با سرعت در حال انجام است، گفت: در همین مرحله اولیه تغییرات منطقه کاملاً محسوس و تأثیرگذار بوده است

استاندار گلستان افزود: با ثبت تصاویر تصاویر هوایی و نگاه بصری تغییرات را به صورت محسوس می‌توان مشاهده کرد و حتی رنگ آب در منطقه به آبی دریا کاملاً نزدیک شده و بسیاری از نقاط خشک دوباره احیا شده است.

زنگانه گفت: تمام تلاش دولت بر این است بتوانیم این محیط زیست ارزشمند را احیا کند و اجازه نخواهیم داد هیچ فردی با سلیقه‌های شخصی و غیرکارشناسی در کار خلل ایجاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070474

مهمترین اخبار ایران و جهان: