نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 16:46

رهاسازی ۱۰ خودرو از برف در استان سمنان/مشکلی در تردد خودروها نیست

سمنان- سرپرست معاون راهداری استان سمنان بابیان اینکه همزمان با بارش برف عملیات برف روبی در محورها آغاز شده است، گفت: تاکنون ۱۰ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران رهاسازی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صداقت بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات برف‌روبی محورهای شمالی استان سمنان ضمن بیان اینکه همزمان با آغاز بارش برف راهداری با همه عوامل و وسایل و تجهیزات به صورت آماده‌باش درآمدند، ابراز داشت: برای جلوگیری از یخزدگی سطح جاده‌های استان سمنان یک هزار و ۶۵۰ تن نمک‌پاشی صورت گرفت تا این بارش برف منجر به مسدودی شریان‌های اصلی، فرعی و روستایی نشود.

وی ضمن بیان اینکه حدود دو هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان سمنان برف‌روبی شده است، افزود: با تلاش بی وقفه راهداران علیرغم بارش شدید برف در نواحی شمالی استان شاهد انسداد محور نبودیم و هم اکنون نیز مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

سرپرست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه راهداران در حین انجام عملیات برف‌روبی ۱۰ خودرو گرفتار شده در برف را نیز رهاسازی کردند، ابراز داشت: علیرغم حضور دائم عوامل راهداری اما از هموطنان تقاضا داریم تا بهبود شرایط آب و هوایی چنانچه الزامی به سفر ندارند از حضور در محورهای برف گیر استان سمنان به طور جد پرهیز و سفر خود را به موقع مناسب دیگری موکول کنند.

صداقت ضمن بیان اینکه بیشترین میزان بارش در نواحی شمالی استان سمنان بوده است، تصریح کرد: برای ارائه خدمات به مردم ساکن در روستاهای این نواحی باید گفت عملیات برف‌روبی در این محورها همچنان ادامه دارد و می‌کوشیم تا هیچ محوری در استان سمنان مسدود نشود.

وی بابیان اینکه پلیس راه به خودروهای بدون زنجیر چرخ اجازه تردد نمی‌دهد، افزود: هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات و جزئیات پیرامون راه‌ها نرم افزار ۱۴۱ را نصب و تصاویر لحظه‌ای استان را مشاهده کنند این اقدام می‌تواند از بروز مشکل یا بحران در طی سفر برای همراهان و رانندگان جلوگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036374

مهمترین اخبار ایران و جهان: