نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 15:02

بهره‌برداری از طرح‌های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر

اردبیل - مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر طرح‌های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر با اعتبار ۱۶۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر صفرنژاد ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر هیر که با حضور فرماندار اردبیل و بخشداری هیر برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی شهر هیر همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهره برداری و تحویل مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل و دهیاری هیر اجرایی شده است، خاطرنشا کرد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای گرگان به متراژ ۸ هزار مترمربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت معابر روستای یایچی به متراژ ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری می‌رسد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل همچنین بهره برداری از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای عباس آباد به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای کریق نیز به متراژ ۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

صفرنژاد اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای شهر هیر جدول گذاری معابر روستای کرگان و عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای قزل قیه به متراژ ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

وی از زیرسازی و آسفالت حیاط مدرسه کرگان توسط خیرین مدرسه ساز و شورای اسلامی و دهیاری این روستا خبر داد و بیان کرد: در ۳ هزار مترمربع این آسفالت ریزی انجام شده و با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال امروز افتتاح و تحویل دانش آموزان می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل کل اعتبار هزینه شده برای اتمام طرح هادی شهر هیر را ۱۶۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دهه فجر فرصت شکفتن فصل‌هایی جدیدی از خدمت به مردم در سنگر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1027830

مهمترین اخبار ایران و جهان: