نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 10:11

جدایی مربی لهستان از تیم ملی والیبال/ برگزاری سه دیدار تدارکاتی

سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مردادماه تا ۴ شهریورماه به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان چند روز جلوتر به این شهر رفته تا تمرینات خود را پیگیری کند.

در آستانه این مسابقات، بهروز عطایی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود برای «پاول متئوس وویسکی» مربی تمرین دهنده تیم ملی آرزوی موفقیت کرد که نشان از جدایی او از تیم ملی والیبال ایران می‌دهد.

مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر جدایی پاول گفت: او قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا تیم را همراهی کند اما به دلیل اینکه تیم باشگاهی او در لهستان خواستار بازگشت او شده است، از تیم ملی والیبال ایران جدا شد و به کشورش بازگشت.

وی همچنین در مورد برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پیش از برگزاری این مسابقات قرار است با تیم‌های پاکستان، ژاپن و قطر بازی تدارکاتی داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439330

مهمترین اخبار ایران و جهان: