نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 10:05

ترافیک سنگین در تونل شمالی کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین مقطعی در محدوده دهانه شمالی تونل کندوان هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران امروز درباره وضعیت تردد خودروها در محورهای شمال  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین مقطعی در محدوده دهانه شمالی تونل کندوان هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای سوادکوه، کیاسر و هراز به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد:  تردد تمامی تریلرها در محور هراز و تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: ممنوعیت تردد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶صبح تا ۲۴ فردا در محور هراز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی را در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب محور هراز روز جمعه خواهیم داشت، اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را هم روز جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر توجه به هشدارها و توصیه‌ها، گفت: معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های شمال هستیم که به همین منظور بحث اعمال محدودیت‌ها به‌منظور تسهیل در تردد اجرا می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435230

مهمترین اخبار ایران و جهان: