نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 20:50

لزوم هماهنگی و تعامل برای ارائه خدمات به زائران اجتماع اربعین

کرج- استاندار البرز گفت: اجتماع بزرگ اربعین و حضور پرشور و معنوی مردم همواره خودجوش بوده ولی ما به عنوان خادمان مردم باید بستر و امکانات لازم را برای این امر فراهم و هماهنگ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور زائران در کربلای معلی و ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی از مردم، باور و اعتقاد قلبی است.

وی ادامه داد: برای این منظور شهرداری‌ها از محل وظایف اجتماعی و فرهنگی و خیرین، به تأمین اقلام مورد نیاز راه اندازی موکب ها اقدام می‌کنند.

عبداللهی گفت: تمامی مسئولان مربوطه باید طی جلسات و هماهنگی‌های لازم به خدمات دهی و تسهیل حضور مردم در مراسم عزاداری اربعین بپردازند.

وی افزود: کمیته‌های ذیل این ستاد به وظایف و حوزه فعالیت خود اشراف داشته و با توجه به تجارب سال‌های گذشته و احصای نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی کنند.

استاندار البرز گفت: همچنین اتخاذ تدابیر لازم جهت تسهیل در حمل و نقل زائران در مسیر رفت و بازگشت و پیش بینی وسایل نقلیه به اندازه کافی، ضرورت دارد.

وی افزود: باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از روند قانونی خروج از کشور و حضور در کربلای معلی صورت گیرد.

راه‌اندازی موکب‌ها، حضور مبلغین، استقرار نیروهای امدادی و درمانی، تهیه سوخت برای حمل و نقل و… از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434574

مهمترین اخبار ایران و جهان: