نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 09:38

همه باید همدل و همراه برای توسعه کرمانشاه تلاش کنیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: همه باید همدل و همراه برای توسعه کرمانشاه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح چهارشنبه در گردهمایی سربازان سپاه پیشرفت در پادگان آموزشی شهدا با اشاره به اینکه عالم هستی سرشار از حرکت است، اظهار کرد: در عالم خلقت تنها انسان‌ها هستند که از توان انتخاب مسیرهای متفاوت برخوردار هستند.

وی افزود: ما در تولد خود اختیاری نداریم ولی در انتخاب مقصد و چگونگی پیمودن این مسیر دارای اختیار هستیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سربازان سپاه پیشرفت کار بزرگ تربیت انسان‌ها را عهده دار هستند و شما می‌توانید به تربیت کسانی مانند شهید سلیمانی و شهید تهرانی مقدم‌ها کمک کنید.

صحرایی به دعوت قرآن کریم از انسان‌ها به تفکر بیشتر اشاره کرد و گفت: انسان‌ها اگر خواهان رسیدن به مقصد و مقصود الهی هستند باید در طول مسیر دشوار زندگی مدام اندیشه کنند و در آنچه پیرامون آن‌هاست عالمانه بنگرند.

وی ادامه داد: انسان‌ها می‌توانند به هر راهی بروند ولی ارزش وجودی انسان، بهشت است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر خواهان یک ایران زیبا، آزاد و پیشرفته هستیم همه باید در دستیابی به این مسیر همدل و همراه شویم.

صحرایی یادآور شد: ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای غربی که چند قرن پیش تلاش در مسیر پیشرفت را آغاز کرده اند، بسیار موفق بوده و طی همین چند دهه در قله‌های دانش پزشکی، موشکی، هسته‌ای، نانو و … قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: کشورهای سلطه گر برای دستیابی به توان ظلم بیشتر به بشریت، زحمت کشیده اند و در نقطه مقابل ما باید برای کمک به رهایی و سعادت بشریت و پیشرفت مادی و معنوی به شکل شبانه روزی تلاش کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422774

مهمترین اخبار ایران و جهان: