نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 16:40

ایران باهوش‌تر از آن است که پازل دشمن را تکمیل کند

امام جمعه فریدونشهر گفت: دشمن صهیونیستی برای کشیدن پای ایران به جنگ سردار موسوی را ترور کرد اما ایران باهوش‌تر از آن است که پازل دشمن را تکمیل کند و انتقام شهید موسوی و شهید سلیمانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی، امام جمعه فریدونشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه فتنه را چیزی دانست که ریشه در تاریخ داشته و در حوادث صدر اسلام هم وجود داشته و در سال ۸۸ نیز اتفاق افتاد و سران فتنه برعکس تصور عده ای دوست داشتند رای نیاورند چون پروژه ی فتنه با رای نیاوردنشان محقق می‌شد و اگر رای می آوردند مجبور بودند در چارچوب قانون به مردم خدمت کنند و فرصت لگدزدن به انقلاب بارای نیاوردن به دست می آمد.

وی افزود: بدانید که شهدا برای اهداف والایی چون یاری اسلام و قرآن و اهل بیت و ولایت فقیه و اجرای احکام اسلام همچون عفاف و حجاب شهیدشدند.

محمدی در ادامه فتنه ی اختلاف ایران وروسیه را نیز از کارهای دشمنان و دوستان نادان دانسته و گفت: روابط ایران و روسیه یک روابط تاکتیکی در جهت یک هدف مشترک است و بیش از این هم توقعی از این روابط نیست و نباید روابط جمهوری اسلامی با روسیه را با بهانه‌های واهی به هم زد.

وی فتنه دوم در روزهای اخیر را مربوط به ترور سردار موسوی دانست و افزود: دشمن صهیونیستی برای کشیدن پای ایران به این جنگ این اقدام را انجام داد اما ایران باهوش‌تر از آن است که پازل دشمن را تکمیل کند هر چند انتقام این شهید و شهید سلیمانی قطعی است و انتقام این‌ عزیزان خروج آمریکا از منطقه و سپردن فلسطین به فلسطینیان و از بین بردن اسرائیل است و انشاالله محقق خواهد شد.

مردم فریدونشهر در پایان نماز جمعه  جنایت صهیونیست‌ها در ترور شهید موسوی را محکوم و با سر دادن شعار علیه فتنه‌گران ۸۸ راهپیمایی کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619874

مهمترین اخبار ایران و جهان: