نیوز سیتی!
19 فروردین 1403 - 14:29

مصاف سخت اروپایی‌ها پیش از المپیک؛ دوئل بزرگ در۷۴ کیلو

همانطور که پیش‌بینی می‌شد سخت‌ترین وزن مسابقات گزینشی اروپایی ۷۴ کیلوگرم است،وزنی پرترافیک که نامداران زیادی برای کسب سهمیه المپیک رودررو هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد گزینشی اروپا که با کشتی فرنگی استارت خورده بود و 12 فرنگی‌کاران در باکو سهمیه حضور در المپیک را دریافت کردند، امروز (19فروردین) نیز این پیکارها در رشته کشتی آزاد در کشور آذربایجان استارت خورد.

پیش‌بینی می‌شد باتوجه به ترافیک مدعی در 74 کیلوگرم اروپا، این وزن مسابقات گزینشی شاهد رقابت سخت و دوئل مدعیان و عنوان‌داران جهان در باکو باشد.

در مرحله نیمه‌نهایی این وزن دو رقابت سخت بین فرانک چامیزو از ایتالیا – توران بایراموف از آذربایجان و همچنین تیموراز سالکازانوف از اسلواکی - ماگومدخبیب گاژی ماگمادوف از بلاروسی برگزار خواهد شد.

هر چهار کشتی‌گیر عنوان‌دار و مدعی هستند که از جمع آنها تنها دو فینالیست سهمیه حضور در المپیک را از گزینشی اروپایی دریافت خواهند کرد و سایر مدعیان که اسم‌های کوچکی هم نیستند قطعا آخرین تلاش خود را برای کسب سهمیه در استانبول خواهند داشت که دهه سوم اردیبهشت‌ ماه میزبان مسابقات گزینشی اروپایی است.

به سود کشتی ایران است که یونس امامی کارِ کسب سهمیه را در گزینشی آسیایی تمام کند، وگرنه کسب سهمیه از میان کشتی‌گیران مدعی 74 کیلوگرم همه قاره‌ها، خصوصا کشتی‌گیران شاخص اروپایی، کار بسیار سختی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696130

مهمترین اخبار ایران و جهان: