نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 13:13

استمرار پروازهای فرودگاه‌های استان سمنان پیگیری می‌شود

سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برقراری هشت پرواز اربعین برای نخستین بار در تاریخ فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به نجف اشرف، گفت: استمرار پرواز این فرودگاه‌ها پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به ضرورت به کار گیری ظرفیت‌های استان به خصوص در مقوله پروازهای هوایی، تاکید کرد: فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود و سمنان توانستند عملکرد ویژه ای در اربعین امسال داشته باشند.

وی با بیان اینکه برقراری پرواز به عتبات عالیات برای اولین بار از فرودگاه سمنان و دومین بار از فرودگاه شاهرود مقوله مهمی بود که صورت گرفت، تاکید کرد: در آینده تمهیدات لازم برای استمرار این مهم اندیشیده خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: اجرای هشت پرواز رفت و برگشت برای نخستین بار در تاریخ فرودگاه‌های استان یک اقدام ارزشمند بود.

هاشمی همچنین از بانیان موکب‌های اربعین در داخل و خارج استان سمنان نیز تقدیر کرد و گفت: بالغ بر ۴۰ موکب از استان سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که به صورت ویژه از آنان تقدیر

وی در ادامه به آمارهای وزارت کشور هم اشاره کرد و بیان داشت: استان سمنان با اقدامات صورت گرفته و بر اساس شاخص‌های اعلامی به عنوان امن ترین استان کشور در بحث سرمایه گذاری معرفی شد که دستاوردی بسیار ارزنده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496230

مهمترین اخبار ایران و جهان: