نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 08:32

«ریگو» روستایی که ۱۶ برابر بودجه دریافتی به مردم خود پروژه اهدا کرد

دهیار روستای ریگو از انجام ۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان پروژه و ارائه گزارش دقیق آن در راستای شفافیت مالی پروژه های عمرانی و برپایی میز خدمت در این روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، داوود اسلامی دهیار روستای ریگو از توابع بخش شهاب این شهرستان امروز اظهار کرد: شفافیت عملکرد مسئولین و تشریح برنامه ها ضمن اکرام شهروندان که ولی نعمتان ما هستند، موجبات رضایت مندی و همراهی بیشتر اهالی را فراهم می آورد لذا بر خود واجب می دانیم با مردم خود شفاف باشیم.

داود اسلامی با اشاره به اجرای ۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان پروژه در ۶ ماه گذشته در این روستا گفت: با وجود اینکه در ۶ ماه گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده تنها مبلغ 520 میلیون تومان دریافتی داشته ایم اما خوشبختانه در این مدت ۱۶ برابر بودجه دریافتی در روستا پروژه اجرا شده است.

 

وی افزود: ۵ پروژه شاخص را در شش ماه گذشته در روستای ریگو دنبال کردیم که این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت معابر، آسفالت بلوار ورودی، حصارکشی و اجرای چمن زمین ورزشی چمن مصنوعی، توسعه سه کلاسه دبستان آزادی، دعوت از پزشکان متخصص و ویزیت رایگان اهالی بود.

دهیار روستای ریگو تصریح کرد: این پروژه ها از منابع مختلفی تأمین اعتبار شده است که به تفکیک محل تأمین اعتبار و میزان آن را نیز جهت شفافیت و دسترسی عموم انتشار داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای ۶ ماهه دوم سال نیز برنامه های خود را با اولویت بندی جهت اطلاع عموم انتشار داده و از هیچ کوششی برای اجرایی شدن این برنامه ها دریغ نخواهیم کرد.

دهیار روستای ریگو با اشاره که اینکه ریگو دوران طلایی خود را در راستای اجرای پروژه های عمرانی سپری می کند، افزود: اجرای موفق پروژه های ریگو ماحصل همراهی و همدلی مسئولین جهادی و خیرین گرانقدر است لذا جا داد از حمایت جهادی و همه جانبه همه مسئولین شهرستان و استان قدردانی کنم.

روستای ریگو با جمعیت ۷۰۰ نفر و ۱۷۰ خانوار ۱۷ کیلومتر از مرکز شهرستان و ۷ کیلومتر از مرکز بخش فاصله دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492330

مهمترین اخبار ایران و جهان: