نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 15:29

رسانه‌های غربی مرگ خود را در توسعه نهضت حسینی می‌دانند

خطیب نمازجمعه آباده گفت: پیاده‌روی اربعین عظیم‌ترین مانور در طول تاریخ بشریت است، رسانه‌های غربی اگر در گوشه‌ای از یک خیابان فردی روسری‌ای را بیرون آورد و ده نفر دور آن جمع شوند، چنان پوشش خبری‌ای انجام می‌دهند که گویا تمام مردم همچین عقیده‌ای دارند، اما این راهپیمایی ۲۲ میلیون نفری را بایکوت می‌کنند، چرا که آن‌ها مرگ و اضمحلال خود را در توسعه نهضت و فرهنگ حسینی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، حجت‌الاسلام علیرضا دانا در خطبه‌های نمازجمعه امروز آباده، با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین گفت: این راهپیمایی مانوری است برای تمام آزادگان عالم و در این مسیر افکار، شخصیت‌ها و ادیان مختلفی را مشاهده می‌کنیم.

خطیب نمازجمعه آباده اربعین را زمینه‌ساز ظهور بقیه‌الله اعظم عجل‌الله خواند و گفت: تا زمانی که قدر و منزلت امام در جامعه شناخته نشود، ظهور هیچ فایده‌ای ندارد و اگر حتی ظهور نیز اتفاق افتد و مردم از منزلت امام اطلاعی نداشته باشند این ظهور بی‌معنا می‌شود و پیاده‌روی اربعین بهترین فرصت برای شناساندن قدر و منزلت امام به جهانیان است.

وی افزود: عتبه مقدسه عباسیه سلام‌الله‌علیه اعلام کرد بیش از ۲۲ میلیون نفر در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند، پیاده‌روی اربعین بزرگترین مانور در طول تاریخ بشریت است اما هنوز هم بسیاری از رسانه‌های دنیا، این اتفاق بزرگ را در بایکوت خبری قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام دانا افزود: رسانه‌های غربی اگر در گوشه‌ای از یک خیابان فردی روسری‌ای را بیرون آورد و ده نفر دور آن جمع شوند، چنان پوشش خبری‌ای انجام می‌دهند که گویا تمام مردم همچین عقیده‌ای دارند، اما این راهپیمایی ۲۲ میلیون نفری را بایکوت می‌کنند، چرا که آن‌ها مرگ و اضمحلال خود را در توسعه نهضت و فرهنگ حسینی می‌دانند.

خطیب نمازجمعه آباده همچنین از موکب‌داران شهرستان آباده و افرادی که در این راهپیمایی بزرگ به خدمت زائران اباعبدالله پرداخته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان سخنان خود به ضایعه فوت استاد اخلاق و عالم بزرگ شهر؛ مرحوم مهدی موحد اشاره کرد و به بیان ذکر فضائل و خدمات بزرگ وی به شهر آباده پرداخت.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490074

مهمترین اخبار ایران و جهان: