نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 10:24

استاندار کرمانشاه از زیرساخت‌های مرز منذریه عراق بازدید کرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از زیرساخت‌های اربعین در مرز خسروی و منذریه عراق بازدید و آخرین وضعیت تردد زائران را بررسی و برای بهبود شرایط دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز پنج شنبه پس از بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در مرز خسروی، وارد پایانه منذریه در مرز عراق شد و زیرساخت‌ها، مسیر ورود، گیت ها و سایر امکانات آن را بررسی کرد.

در این بازدید که جمعی از مسئولان عراقی از جمله مدیر پایانه منذریه هم حضور داشتند، استاندار کرمانشاه بر توسعه و افزایش گیت های پذیرش مسافران با طراحی یک مسیر جدید برای ورود زائران ایرانی به عراق با هدف تسهیل تردد و جلوگیری از ازدحام تاکید کرد و به ادارات مربوطه دستور داد که به سرعت عملیات اجرایی آن را آغاز کنند.

صحرایی همچنین از سایر زیرساخت‌های در حال احداث توسط دستگاه‌های مختلف استان در مرز خسروی بازدید، آخرین اقدامات انجام شده را بررسی و دستورات لازم برای تسریع در پیشبرد طرح‌ها را صادر کرد.

در این بازدیدها، سرپرست‌های معاونت‌های عمرانی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین، مشاور استاندار در امور عراق، مدیران کل آبفا، راهداری، توزیع برق و اورژانس، دکتر صحرایی را همراهی می‌کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205674

مهمترین اخبار ایران و جهان: