نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 15:44

مروری بر مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مصوبات هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در آغاز جلسه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد که مصادف با سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام پانزده خرداد است گرامی داشته شد و در ادامه نیز میزبان حجت الاسلام اژه‌ای نیز بودیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات علنی معمولا روزهای یکشنبه برگزار می‌شود، افزود: امروز به جهت لایحه یک فوریتی که باید مورد بررسی قرار می‌گرفت به صورت فوق‌العاده جلسه تلفیق و علنی داشتیم.

صالحی عنوان کرد: نخست پاسخ به استفساریه نرخ آرامستان باغ رضوان برای ارائه خدمات به مرحومان در آرامستان محلی دفن می‌شوند با رای مثبت  اعضا  پاسخ داده خواهد شد تا طی طریق شود و در آینده به شیوه دیگر اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه مزایده سازمان مدیریت پسماند و فروش اقلام بازیافتی را داشتیم و در این راستا قرار است خدمات پردازش و استفاده  از اقلام توسط شرکت برنده در مزایده انجام شود همچنین در کمیسیون خدمات شهری و جلسه شورا تکالیف و دستوراتی برای شهرداری مشخص شد که با رعایت آن همکاران با اجازه انجام مزایده اعلام موافقت کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه نیز دو توافق ملکی داشتیم، مورد اول در پاسخ فرمانداری درباره مصوبه گذشته شورا و دیگری هم ‌مربوط به گلوگاه در منطقه چهار که شورا با هر دو موافقت کرد.

صالحی با بیان اینکه صورت جلسه‌ای هم جهت تسویه بدهی‌های شرکت اتوبوسرانی به سازمان تامین اجتماعی در ازای واگذاری زمین و زیربنای ساخت در جلسه داشتیم، عنوان کرد: توافقی در سال ۹۴ اتفاق افتاده و مبلغ زیربنا و ارزش زمین و متراژ مشخص شده بود که به درخواست استانداری و تامین اجتماعی منابعی برای ایجاد یک بیمارستان بزرگ ۵۰۰ تخت خوابی که ارزش افزوده آن برای شهر خواهد بود، درخواست شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مازاد به توافق انجام شده در سال ۹۴ بیش از ۵۰ هزار مترمربع زیربنا شهرداری در اختیار آن‌ها قرار دهد تا با منابع پیش بینی شده زیرساخت جدید با خدمات روز اضافه کنیم و در این راستا با قید شروط که به صلاح و مصلحت شهر بود پروژه هر چه سریع‌تر  انجام و حق شهر در این توافقنامه ادا شود.

وی در پایان با اعلام اینکه شورا با افزایش پرداخت عوارض زیر بنا موافقت کرد، عنوان کرد: زمین مورد توافق سال ۹۴ به انضمام ۸۵ هزار متر مربع مجوز ساخت زیربنا در توافقنامه به تصویب رسید تا ما به ازای بدهی شرکت اتوبوس‌رانی و مبالغی که باید به عنوان حق شهر پرداخت شود، با یک همکاری شاهد ایجاد بستر درمانی جدید در شهر باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266130

مهمترین اخبار ایران و جهان: