نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 19:28

کشف ۳۵۰ گرم هروئین در تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، مأموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از فروشندگان مواد مخدر که از توزیع کنندگان سابقه دار در تهران است ضمن تهیه محموله‌ی مواد مخدر از مرزهای کشور اقدام به توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف تهران می‌نماید از همین رو فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه محموله‌های ورودی، محموله مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای مجموعاً به میزان ۳۶۵ گرم جاساز شده بود را کشف و در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهم را که فردی ۳۴ ساله بود را دستگیر کنند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200774

مهمترین اخبار ایران و جهان: