نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 12:18

پاسخگویی برخط به مشکلات مشترکان برق در سمنان

ارتباط برخط مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و شرکت برق منطقه‌ای سمنان به مردم در زمینه مسائل و مشکلات برق انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به منظور پاسخگویی برخط به تماس‌های مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» حضور یافت.

مهدی زمانی، سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، نخستین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال ۱۴۰۲، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن ۱۱۱ در مرکز سامد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد، گفت: از شهرستان‌های سمنان، شاهرود و مهدی‌شهر به ترتیب سه، یک و یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره ۱۱۱ برقرار شده است.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه از مجموع پنج نفر تماس‌گیرنده، هشت موضوع مطرح‌شده و جواب لازم از سوی سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه شده است.

حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در سامانه «سامد»

با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری سمنان و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم شریف استان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در سامانه الکتـرونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت.

در این جلسه مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مدت یک ساعت در سامانه تلفنی سامد، به تماس‌ها و درخواست‌های مرتبط با فعالیت صنعت برق پاسخ دادند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256530

مهمترین اخبار ایران و جهان: