نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 17:41

استقرار سینما سیار در مناطق محروم گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از استقرار سینما سیار در دهه کرامت جهت اکران فیلم های سینمایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز محمد رعیت با تشریح برنامه‌های دهه کرامت و هفته مقاومت و ایثار اظهار کرد: در دهه کرامت و حماسه آزادسازی خرمشهر، حدود یک‌صد برنامه فرهنگی و هنری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان و 14 شهرستان استان گلستان پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.

وی از اکران فیلم های سینمایی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: اجرای نمایش میدانی و مستقر کردن سینما سیار از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام خواهد بود.

وی افزود:‌ برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های موضوعی نقاشی، خوشنویسی، عکس و کتاب، پویش‌های قرآنی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فعالان عرصه مقاومت و پایداری، تولید محتوای مجازی و تجلیل از دختران موفق از جمله دیگر برنامه‌هاست.

به گفته رعیت، برپایی مسابقات فرهنگی، جشن‌های شادمانه ویژه دهه کرامت، برپایی محافل شعرخوانی موضوعی و اهدای کتاب، تولید محتوا در نشریات مکتوب استان و فضاسازی‌های محیطی، از دیگر رویدادهای پیش‌بینی‌شده در این ایام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233874

مهمترین اخبار ایران و جهان: