نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 10:20

دشمن جنگ را به جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی کشانده است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: دشمن جنگ را به جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی کشانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی و اکران فیلم کمپ شماره ۱۰ مستند زندگی‌نامه شهید محمدباقر ناسوتی و یادواره شهدای روحانیت با بیان اینکه دشمن جنگ را به جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی کشانده است، گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد ناآرامی، گسستگی و تجزیه کشور هستند و طبق فرامین رهبری در اتفاقات سال گذشته، برنامه‌ریزی‌ها عالی بود ولی پیش‌بینی‌ها اشتباه بود که چرا می‌خواستند با موضوع حجاب به اهداف شوم خود برسند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا میدان داری می‌کند در این میان آمریکا متحدین خود را از داده و امروز شاهد پیروزی فلسطین و غزه هستیم و صحنه‌های مبارزه تغییر کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: جهادتبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به شکل کامل در جامعه اجرا شود و با کار و تلاش در عرصه‌های مختلف پزشکی، علمی، امنیتی، نظامی و اقتصادی به اقتدار و عزت رسیده‌ایم.

بیگدلی افزود: ایدئولوژی و تفکر اسلامی بیش از گذشته نمایان شده است و این ثمره خون شهدا است و امروز ما باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

وی ادامه داد: دشمن جنگ را به جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی کشانده است و باید در این جبهه با درایت ورود کرد، چرا که دشمن و فعالیت‌های او قابل حدس و مقابله مستقیم نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان تاکید کرد: جوانان امروز باید آگاهانه تصمیم‌گیری کنند و نباید فریب دشمن را خود چرا که دشمن سعی در برهم زدن نظم ایران اسلامی داشته تا امنیت را در این کشور مختل کند.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه جامعه روحانیت چهار هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: استان زنجان ۴۱ شهید روحانی دارد، آنان اهداف دینی و انقلابی داشتند و اهداف آن‌ها بر پایه دین مبین اسلام بود.

در این مراسم مستند زندگی‌نامه شهید محمدباقر ناسوتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1329030

مهمترین اخبار ایران و جهان: