نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 11:54

14 زندانی در شاهرود آزاد شدند

14 زندانی جرائم غیرعمد مالی در جریان بازدید مدیرکل زندان‌های استان سمنان از زندان شاهرود آزاد شدند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، از آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد مالی و مهریه زندان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این اتفاق پس از بازدید از این زندان و برسی پرونده‌های زندانیان و با همکاری خیران و شورای حل اختلاف زندان رقم خورده است.

کهربایی با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان شاهرود عنوان کرد: دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی پرونده‌های این مددجویان باعث شد تا تعدادی از زندانیان مالی در این چند روز آزاد شوند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه هفت زندانی با پرداخت بدهی و هفت زندانی دیگر با گذشت شاکی آزاد شده‌اند، تصریح کرد: با کمک ستاد دیه استان سمنان، بدهی هفت زندانی به مبلغ بیش از 9 میلیارد ریال پرداخت و این زندانیان آزاد شدند.

وی با اشاره به گذشت شکات با کمک شوراهای حل اختلاف خاطرنشان کرد: هفتزندانی دیگر نیز با کمک شورای حال اختلاف زندان شاهرود و با گذشت شکات آزاد شدند.

کهربایی پیگیری مشکلات زندانیان و زمینه‌سازی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اقدامی ضروری دانست و تشریح کرد: همه باید تلاش کنند تا زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543330

مهمترین اخبار ایران و جهان: