نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:33

مردم لنگرود در میدان تحرکات دوران انقلاب، جشن انقلاب گرفتند + عکس و فیلم

مردم لنگرود امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مردم لنگرود امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، مردم لنگرود از سبزه میدان به سمت میدان انقلاب اسلامی که مرکز تحرکات در دوران انقلاب بود حرکت کردند و با مشت‌های گره کرده نابودی استکبار را فریاد زدند.

مردم لنگرود اعلام کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. میدان انقلاب اسلامی در دوران رژیم ستم شاهی مرکزی برای مقابله به رژیم شاه بود و بعد از انقلاب نیز رزمندگان از این محل به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شدند. 

در این راهپیمایی شاهد حضور نسل های اول تا پنج انقلاب بودیم که نشان از پیوستگی انقلاب اسلامی در حمایت از رهبری و آرمان های انقلاب و شهدا است.

مرکز شهر لنگرود میعادگاه عاشقان انقلاب اسلامی است و همه تحرکات قبل و بعد از انقلاب در این میدان رخ میداد و مردم در این مرکز با رژیم شاه مقابله می‌کردند و حتی رزمندگان از همین مکان به جبهه اعزام می‌شدند و شهدا نیز در همین مکان تشییع می‌شدند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668179

مهمترین اخبار ایران و جهان: