نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 19:57

تنظیم بازار مستلزم همکاری تمامی نهادها است

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بر همکاری و تعامل بیش از پیش همه نهادها و ادارات تنظیم بازار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، منصور انصاری در جلسه تنظیم بازار شهرستان چابهار اظهار کرد: نتیجه و خروجی تنظیم بازار زنجیره متصل از اقدامات دستگاه های مرتبط است و اگر در هر حلقه ای کم کاری و مشکلی پیش آید بر فعالیت تمامی دستگاه ها تاثیر گذار خواهد بود .

انصاری با اشاره بر تشدید نظارت ها در بازار گفت: دستگاه های نظارتی باید همه پای کار باشند و تا زمانی که نظارت ها تشدید نشود کیفیت مطلوبی را در بازار شاهد نخواهیم بود.

وی گفت: در زمینه تامین برخی کالاها باید میزان نیاز دقیق شهرستان شناسایی و برای حل کمبود آن اقدامات لازم صورت گیرد.

انصاری بیان کرد: نبود کشتارگاه در چابهار از بزرگترین علت های کمبود گوشت در این شهرستان بوده که باید با تدابیر مدیریتی این مشکل برطرف شود.

وی بر تقویت ارائه خدمات در روستاها تاکید کرد و‌گفت: به روستائیان باید در روستاها خدمات داده شود تا از تردد های غیرضروری جلوگیری و سایر مشکلات کاسته شود .

در این جلسه رییس جهاد کشاورزی چابهار نیز بیان کرد: تا پایان دی ماه ۹۴۱ بازرسی صورت گرفته و از مهرماه تاکنون ۵۰ تن شکر تنظیم بازار و ۲۹ تن مرغ منجمد توزیع شده است.

در ادامه روسای ادارات صمت ، غله ، تعاونی روستایی ، شورای شهر نیز به ارایه گزارشی از عملکرد ، اقدامات و نیازمندی ها پرداختند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651335

مهمترین اخبار ایران و جهان: