نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 21:41

فرماندار شهرستان قرچک: کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه است

فرماندار شهرستان قرچک گفت:کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه و حتما با عشق و علاقه همراه است، تقاضا داریم که به عزیزان در حوزه سواد آموزی توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد، فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در دیدار با رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، اعضاء و معلمان نهضت سوادآموزی شهرستان اظهار کرد: بحث سوادآموزی یکی از موضوعات بسیار مهم و از ابتدای انقلاب مورد تاکید بوده است و در کشورهای توسعه‌یافته، موضوع آموزش و علم‌آموزی از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار است.

وی با ذکر آنکه با کمک و تلاش روزافزون همکاران، آمار بی‌سوادی در شهرستان قرچک روزبه‌روز کمتر می‌شود، گفت: همکاران ما در نهضت سوادآموزی زحمت زیادی می‌کشند و کار در نهضت سوادآموزی یک کار جهادگونه و حتما با عشق و علاقه همراه است، تقاضا داریم که به عزیزان در حوزه سواد آموزی توجه ویژه‌ای شود.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از بهترین اتفاقات در نهضت سوادآموزی این است که همکاران در نهضت سوادآموزی بیشترین حجم ابلاغی و سوادآموزان را جذب کرده و این اتفاق ما را از سایر استان ها برتر کرده است.

به گزارش فارس، طی آیینی با حضور فرماندار و مدیر آموزش وپرورش، اعضاء و معلمان نهضت سوادآموزی قرچک مزار شهدای این شهرستان بمناسبت هفته نهضت سواد آموزی گلباران شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 927235

مهمترین اخبار ایران و جهان: