نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:18

قانون بهبود کسب و کار در لرستان نادیده گرفته می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان، عدم‌ اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشور و در استان این قانون نادیده گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد خاکی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیر کل دادگستری و تعدادی از فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم‌‌آباد برگزار شد، یکی از چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی استان را ناترازی انرژی عنوان کرد و افزود: امسال بسیاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی به دلیل کمبود و یا قطعی برق با ظرفیت کامل خود فعالیت نکردند.

وی افزود: ابن موضوع باعث شده که واحد‌های تولیدی و صنعتی از طرفی با اخلال در تولید مواجه باشند، از طرفی نتوانند هزینه‌های خود را پرداخت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان بیان کرد: واحدهای صنعتی استان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز مواجه هستند.

خاکی عدم‌ اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشور و در استان این قانون نادیده گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در جلسه امروز به درخواست حقوقی چند واحد تولیدی رسیدگی شد، عنوان کرد: پیشنهاداتی در خصوص این چهار واحد مطرح و مصوباتی هم داشتیم، امیدواریم مشکل این واحدها با اجرای مصوبات رفع شود. ‌

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464179

مهمترین اخبار ایران و جهان: