نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 21:09

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه یک گروه صنعتی در دلیجان

دلیجان- عملیات اجرایی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا با حضور وزیر صنعت در شهرک صنعتی دلیجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت، عصر شنبه در آئین کلنگ زنی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا در شهرک صنعتی دلیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شب گذشته میهمان مردم استان مرکزی هستیم و امیدواریم که این سفر مثمر ثمر باشد و یک قدم رو به جلو در راستای توسعه صنعتی کشور برداشته شود.

وی افزود: امروز با آغاز عملیات اجرایی این طرح توسعه و بهره‌برداری از آن در اواخر سال، اشتغال خوبی در منطقه ایجاد می‌شود و ثروت قابل توجهی به کشور افزوده می‌شود.

در این مراسم عملیات اجرایی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا دلیجان تولید کننده انواع الیاف دو جزئی، الیاف استیپل پلی استر با فرآیند بچ، منسوجات بی ‌بافت، تشکیل لایه به روش مذاب ترکیبی اسپان باند و ملت بلون با اتصال حرارتی با حضور عباس علی آبادی آغاز شد.

این واحد صنعتی سالانه ۷ هزار تن تولید دارد و برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و برای ادامه فعالیت خود نیازمند اخذ تسهیلات است.

بر اساس زمانبندی اعلام شده این طرح توسعه در اواخر سال بهره برداری خواهد شد.

علی آبادی، عصر شنبه در ادامه سفر خود به استان مرکزی از شرکت اسپادانا قیر پاسارگاد؛ تولید کننده انواع قیر با ظرفیت تولید سالانه ۲۶۲ هزار تن در شهرک صنعتی دلیجان بازدید کرد.

این واحد تولیدی با ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی، سالانه ۵۰ میلیون دلار صادرات دارد و یکی از بزرگترین واحدهای تولید قیر در استان مرکزی به شمار می‌رود که عمده تولیدات آن صادراتی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482035

مهمترین اخبار ایران و جهان: