نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:27

ثبت بیش از ۹۲۸ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی اردبیل

اردبیل-رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۲۸هزار و۹۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در یک ماه گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-نمین با بیان اینکه سرعت متوسط تردد در اردبیل ۷۳ کیلومتر است، اظهار کرد: ۹۲۸ هزار و۹۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل در یک ماه گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۸۱۸ تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند ،۲۸ هزار و ۱۱۹ تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۲۹ هزار و۶۹۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی –سه راهی بیله سوار به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل محورهای اردبیل-آستارا را طی یک ماه گذشته جزو پرترددترین محورها عنوان کرد و گفت: در یک ماهه گذشته یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵۹۵ تردد در محور اردبیل –آستارا و بالعکس، بیش از یک میلیون تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۸۲۳ هزار و۷۰۴ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نسیمی با اشاره به تردد یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۹۴ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در یک ماهه گذشته، خاطرنشان کرد: ۶ درصد از کل تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و۳۷۰ هزار و۳۶۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود افزایش ۱۵ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: از این میزان ۷۹۵ هزار و۹۳۰ تردد در مبادی ورودی و ۷۸۱ هزار و۹۶۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است که نسبت به یک ماهه گذشته افزایش ۲۱ درصدی را در مبادی ورودی و ۱۰ درصدی را در مبادی خروجی استان نشان می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180735

مهمترین اخبار ایران و جهان: