نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 10:09

شهر اهواز میزبان لاله بی‌نشان دفاع مقدس می‌شود

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در اهواز تشییع می‌شود و در این شهر آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز دیار شهید سید حسن سواری تشییع می‌شود.

پیکر پاک این شهید لاله بی‌نشان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در شهر اهواز تشییع خواهد شد و مردم این دیار با لاله ‌بی‌نشان وداع می‌کنند.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام پس از تشییع  بر دستان مردم اهواز و اهالی دیار شهید میلاد جهانگیری‌نژاد و شهید سینا آقاجری در پارک صداقت واقع در کوی شهید باهنر این شهر آرام بگیرد.

پیکر این شهید گمنام در روزهای گذشته همراه با پیکر پاک و مطهر چند شهید دیگر از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز  از معراج شهدای تهران  به استان خوزستان انتقال یافت و هم‌اکنون در این شهر حضور دارد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606035

مهمترین اخبار ایران و جهان: