نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 17:32

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری قم گفت: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می‌زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه‌های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا اعرابی سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: در جامعه امروزی خبرنگاران نقش حساس و مهمی در تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه‌ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می‌زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه‌های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

اعرابی خاطرنشان کرد: حال در مقابل این هجمه‌های منفی خبرنگاران وظیفه دارند که مطابق فرمایشات رهبر انقلاب جهاد تبیین کنند. واقعیت این است که در جنگ شناختی و ترکیبی خبرنگاران افسران جنگ هستند.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی استانداری قم با تاکید بر جایگاه خبرگزاری فارس میان مردم گفت: فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های جبهه انقلاب این روزها جایگاه خوبی میان مردم عادی، جامعه نخبگانی و مخاطبین تخصصی پیدا کرده است.

وی افزود: این موضوع نشان دهنده این است که خبرگزاری فارس توانسته رسالت خود را به درستی انجام دهد، تولید اخبار موثق و مرجع بودن از ویژگی‌های این خبرگزاری است.

اعرابی در پایان عنوان کرد: ما به عنوان روابط عمومی استانداری قم آمادگی این را داریم با رسانه‌های مختلف مکتوب و برخط استان تعاملات مثبتی داشته باشیم و بیش از گذشته درکنار عزیزان خبرنگار باشیم.

 

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440379

مهمترین اخبار ایران و جهان: