نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 10:34

هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی

درپی جسارت به قرآن مجید در سوئد و پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهادهای فرهنگی بین‌المللی هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری درپی جسارت به ساحت نورانی قرآن مجید در سوئد و پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت نهادهای فرهنگی بین‌المللی اقدام به برگزاری هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی با حضور و سخنرانی آیت‌الله علی اکبر رشاد،‌ آیت‌الله احمد مبلغی، آیت‌الله رضا رمضانی، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور و محمود حکمت‌نیا عصر دوشنبه دوم مردادماه در تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه در شهر تهران برگزار می‌شود.

این نشست بین‌المللی توسط پژوهشگاه با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و دیگر مراکز مرتبط بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی عصر دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس تهران،‌ خیابان شهید بهشتی(احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را بصورت مجازی از اینجا دنبال کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394579

مهمترین اخبار ایران و جهان: