نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 11:52

تبلیغات مسموم دشمن در ایام محرم ناکام ماند

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرد تا جنگ رسانه‌ای و اعتقادی خود به ایام محرم تعمیم دهد و نسل جوان را درگیر کند، گفت: شکوه و عظمت برگزاری ایام عزاداری حسینی در دهه اول محرم بیانگر ناکامی دشمن در تبلیغات مسموم خود بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در جمع عزاداران حسینی روستای سرخاب، با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند مردم را از امام حسین (ع) جدا کند، اضافه کرد: اقدامات مجلس یازدهم در مسیر منافع مردم به طور جد پیگیری می‌شود.

وی گفت: ماه محرم امسال علیرغم همه تبلیغات و توطئه‌های دشمنان نسبت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان (ع) و تلاش برای کمرنگ کردن مجالس و محافل محرم به بهانه‌های مختلف ناکام ماند، اما نور الهی خاموش شدنی نیست و حضور مردم بسیار چشمگیر و پرشور است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمنان در طول تاریخ بر علیه قرآن، اهل بیت و سید و سالار شهیدان توطئه و تلاش کردند تا مردم را از اهل بیت و امام حسین (ع) جدا کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

حدادی بیان کرد: با وجود مشکلات و مسائل مختلف و تبلیغات مسموم دشمنان، مردم هرگز از قرآن و اهل بیت و امام حسین (ع) جدا نمی‌شوند و امسال نیز حضور در محافل، مجالس، حسینیه‌ها و تکایا گسترده بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1419579

مهمترین اخبار ایران و جهان: