نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 12:46

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی: سلامت معنوی باید جای خود را در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت پیدا کند

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: باید با تمام وجود باید تلاش کنیم سلامت معنوی اسلامی جای خود را در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت پیدا کند و در جایی که محل ارائه خدمات است مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدعلی‌رضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی امروز در سومین روز از همایش سلامت معنوی که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود، بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: ایران در دوره جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشته و پیشرفت‌های بهداشتی درمانی ایران اسلامی را نباید نادیده گرفت.
 
وی مظلوم واقع شدن معنویت و اسلام را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در این رابطه باید انسان به خاطر حفظ دین هر کاری که از دستش بر می‌آید انجام دهد و خودش را مسئول بداند.
 
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: باید قدردان نسل جوان بعد از انقلاب اسلامی باشیم و ارزش‌های نظام اسلامی را به آن ها انتقال دهیم چرا که حفظ ارزش‌های انقلاب اوجب واجبات است.
 
مرندی در پایان تأکید کرد: با تمام وجود باید تلاش کنیم سلامت معنوی اسلامی جای خود را در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت پیدا کند و در جایی که محل ارائه خدمات است مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/78032

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084379

مهمترین اخبار ایران و جهان: