نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:53

بچه های کانون های مساجد سرمایه آینده کشور هستند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بچه های کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله خاتمی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه طرح ملی مسجد، کانون نشاط که در کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی (ع) منطقه آزادگان برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: پیامبر گرامی اسلام ۲۳ سال خون دل خورد و کامل ترین و آخرین دین را بر بشریت نازل کرد.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام تمام احکام دین را در طول این مدت نازل کردند ولی امضای آخر را در صحرای غدیر و یک منطقه گرم و سوزان پس از نزول آیه ای از جانب خداوند که سه بار از طریق جبرییل بر پیامبر نازل شد زد.

خاتمی با بیان اینکه ایمان اگر توام با امید باشد موفقیت حتمی است، ادامه داد: اگر ولایت و امامت نبود، قرآن، اسلام و سیره پیامبر بیمه نمی شد و عید غدیر خم، افضل اعیاد مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آینده از آن جوانان است؛ آینده را باید خودتان بسازید و از امروز باید شروع کنید، گفت: بهترین فرصت برای ساخت آینده دوره جوانی و بهترین بستر مسجد است و بچه های کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند و تابستان برای جبران درس های عقب مانده و تقویت پایه های علمی و دینی فرصت مناسبی است.

خاتمی با تاکید بر اینکه هماهنگی بین کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج حول محور امام جماعت مسجد به عنوان ستون مسجد برقرار باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327079

مهمترین اخبار ایران و جهان: