نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:38

فرهنگ ازدواج آسان در تعالیم دین اسلام متبلور است

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، ترویج و فرهنگ ازدواج آسان در تعالیم دین مبین اسلام را نشانگر اهمیت این امر مقدس دانست.

بهزاد فروغی در حاشیه در جشن وصال ۱۱۰ زوج البرزی د ر گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه کار خوبی که از سال گذشته با هم افزایی دستگاه‌های مختلف و خیرین در حوزه ازدواج جوانان آغاز شده، همچنان ادامه داشته و خواهد داشت.

وی افزود: با برگزاری چنین مراسمی قصد داریم بهتر از گذشته در رابطه با موضوع ازدواج فعالیت کرده و این نوید را به جوانان عزیزمان بدهیم که برای امر مقدس ازدواج در کنارتان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه ترویج و فرهنگ ازدواج آسان در تعالیم دین مبین اسلام متبلور است، عنوان کرد: هم اکنون ۱۰ مرکز مشاوره زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان البرز فعال هستند که برای ارائه خدمات مشاوره قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج در خدمت زوج‌های جوان خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تقدیر و تشکر از هماهنگی‌های بین بخشی در خصوص مراسم وصال و جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان افزود: سال گذشته نیز در استان با تهیه جهیزیه، ۱۵۸ زوج به خانه بخت راهی شدند؛ امسال نیز برگزاری مراسم جشن ازدواج ۱۱۰ زوج را شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302035

مهمترین اخبار ایران و جهان: