نیوز سیتی!
20 فروردین 1403 - 10:34

بذری: بالاخره حقم را از کشتی می‌گیرم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد می‌گوید که مصدومیت مچ پا، دومین بدبیاری‌اش در چند ماه اخیر بوده اما سرانجام حقش را خواهد گرفت.

احمد بذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص آسیب‌دیدگی‌اش در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: چندی پیش در تمرینی که در قلعه‌پایان انجام می‌دادم پایم پیچ خورد. مچ پایم به شدت آسیب دید و سال جدید برایم اینگونه شروع شد. MRI گرفتم و دکتر گفت باید گچ بگیری و بین 20 روز تا یک ماه در گچ باشد. بعد از آن هم باید تازه فیزیوتراپی را شروع کنم.

وی درباره اینکه چه مدت از تمرین کشتی دور خواهد بود، گفت: دکتر چیز دقیقی در این‌باره نگفت، باید گچ باز شود و ببینیم چند جلسه فیزیوتراپی لازم است.

بذری درخصوص اینکه به این شکل حضور در جام تختی را از دست داده است، تصریح کرد: جام تختی اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود و با این حساب بعید می‌دانم قادر به شرکت در این رقابت‌ها باشم، البته که فدراسیون هم چیزی در خصوص توزیع سهمیه‌های این رقابت‌ها اعلام نکرده و باتوجه به اینکه نتوانستم در مسابقات کشوری کشتی بگیرم، نمی‌دانم به من هم سهمیه حضور در جام تختی داده می‌شد یا نه، اما این رقابت‌ها نزدیک‌ترین رقابتی است که آن را از دست داده‌ام.

این کشتی‌گیر 27 ساله بهشهری با اشاره به بدبیاری سال گذشته‌اش یادآور شد: سال خوبی بود اما پیش از مسابقات کشوری در حالی که شرایط فنی خوبی داشتم، به آنفولانزای شدیدی مبتلا شدم که مانع از حضورم در مرحله اول چرخه شد. بعد که شرایطم بهبود پیدا کرد در جام باشگاه‌های جهان کشتی گرفتم و تمریناتم منظم دنبال می‌شد که مچ پایم آسیب دید. البته این دیدگاه را ندارم که سال را چون خوب شروع نکرده‌ام، خوب هم تمام نخواهد شد، سالی را که با قهرمانی امیدهای آسیا استارت زدم، بعدش اتفاق خاصی نیفتاد و الان هم قرار نیست این بدبیاری ابتدایی سال، به معنای داشتن سالی بد باشد.

بذری گفت: تا اینجای کار که نتوانستم در کشتی به آن چیزی که می‌خواهم برسم اما بالاخره باید حقم را بگیرم، این چیزی است که برایش خیلی زحمت کشیدم. نباید جایی برای پشیمانی بماند، البته باید خیلی زودتر از اینها برایم مدال گرفتن اتفاق می‌افتاد اما به هر دلیل عقب افتاد و امیدوارم در سال جدید و مسابقات آینده به چیزی که می‌خواهم برسم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696431

مهمترین اخبار ایران و جهان: