نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 16:35

تجلیل از خانواده شهدای منابع طبیعی در اهواز

آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای گلگون کفن منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهید حیدر کهوایی، شهید هرمز محمودی، شهید منصور بروایه و شهید حسین یلالی از شهدای گلگون کفن سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار می‌شود.

این برنامه روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه سال 1402 از ساعت 19:30 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور نیز در این برنامه حضور می‌یابند.

آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهید حیدر کهوایی، شهید هرمز محمودی، شهید منصور بروایه و شهید حسین یلالی در اهواز، بلوار سردار شهید حسین منجزی(اتوبان گلستان)، بین سازمان صدا و سیمای خوزستان و سازمان آب و برق خوزستان برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهید گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهید حیدر کهوایی، شهید هرمز محمودی، شهید منصور بروایه و شهید حسین یلالی از شهدای گلگون کفن سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع اهالی دیار شهید بیژن ماسوریان، شهید خالد ماموسیان و شهید بهزاد جلیلی سخنرانی می‌کند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهید حیدر کهوایی، شهید هرمز محمودی، شهید منصور بروایه و شهید حسین یلالی از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان که مسئولیت آن بر عهده سیدعباس موسوی برادر شهید سیدطاهر موسوی است انجام می‌شود.

شهید حیدر کهوایی، شهید هرمز محمودی، شهید منصور بروایه و شهید حسین یلالی از جمله شهدای گلگون کفن سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و نامشان در دفتر 24 هزار شهید والامقام استان خوزستان ثبت شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646031

مهمترین اخبار ایران و جهان: