نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 19:28

سیدافقهی: هدف نهایی رژیم صهیونیستی گسترش جنگ به کل منطقه است

کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی به بُن‌بست رسیده عنوان کرد: این رژیم می قصد دارد هر طور شده جنگ را منطقه‌ای کند.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - «سیدهادی سیدافقهی» کارشناس ارشد مسایل غرب آسیا، در خصوص جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت‌ رساندن چند مستشار نظامی ایرانی، یادآور شد: این حمله در ادامه جنگ اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی است که به صورت غیر مستقیم میان ما و این رژیم آغاز شده و می‌تواند در آینده ادامه یابد.

وی همچنین عنوان کرد: پس از موشک‌باران یکی از مراکز مهم «موساد» در «اربیل» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضربه مهلکی برای صهیونیست‌ها بود، طبیعی است که این رژیم بخواهد از ما انتقام بگیرد.

سیدافقهی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی به بُن‌بست رسیده و می‌خواهد هر طور شده جنگ را منطقه‌ای کند، اظهار کرد: اما جمهوری اسلامی ایران این فرصت را قطعاً به رژیم صهیونیستی نخواهد داد و به ضربات خود ادامه می‌دهد.

وی در پایان با بیان اینکه ضربه بعدی سپاه دردناک‌تر و غافلگیرکننده‌تر خواهد بود، یادآور شد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی مشغول شلیک به هر گونه راه‌حل سیاسی است، ضربات بعدی به این رژیم باید سنگین‌تر باشد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645075

مهمترین اخبار ایران و جهان: