نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 16:50

اسرائیل و آمریکا از توافق ایران و عربستان متضرر شدند

اهواز- خطیب نماز جمعه اهواز در خصوص توافق اخیر عربستان و ایران گفت: توافق، توافقی حکیمانه است و تنها ضرر کننده آن، اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و تقارن آن با عید نوروز بیان کرد: عید نوروز عیدی ملی است که محبوب ملت ایران و دیگر ملت‌ها است. عید نوروز در عین حال، چون بر اساس فطرت آدمی است.

وی گفت: ملت مسلمان ایران این روزها را به عنوان عید ملی برای خود نگه داشتند و این هیچ اشکالی ندارد. انسان می‌تواند همه زندگی را با امیدواری نسبت به آینده و حرکتی رو به جلو داشته باشد که همه این‌ها نشان دهنده نوروز است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: مقام معظم رهبری به مناسبت روز درختکاری ضمن مطالبه کاشت درختان، اشاره‌ای به فتنه‌ای که در برخی مدارس کشور اتفاق افتاده، داشتند و از قوه قضائیه خواستند برخورد و اشد مجازات نسبت به کسانی که ثابت شد فتنه گری انجام دادند، صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر پارلمان اروپا بیانیه‌ای علیه سپاه پاسداران صادر کرد و رسماً به بهانه مدارس و مسمومیت‌ها خواستار قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها شد. معلوم است این‌ها زیر سر اروپا است. اصلاً سراسر عملکردشان تروریستی و حمایت از تروریست‌ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص توافق اخیر عربستان و ایران گفت: ما باید از دولت جمهوری اسلامی و دبیر عالی شورای امنیت ملی تشکر کنیم. البته پایه گذار توافق حاج قاسم بود. توافق توافقی حکیمانه است. قطعاً توافق برد - برد است هم از نظر سیاسی و اقتصادی و از جهات مختلف هم به نفع عربستان و هم به نفع منطقه است و تنها متضرر اسرائیل و آمریکا است.

آیت الله حیدری گفت: اخیراً صدا و سیما سریال سلمان فارسی را در حال تولید دارد که تشکر می‌کنیم. قطعاً سلمان فارسی جزو بهترین سریال‌ها خواهد بود. این شخصیت طبق فرمایش پیامبر (ص)، سلمان محمدی و از اهل بیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097875

مهمترین اخبار ایران و جهان: