نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 07:37

۴۵ طرح با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان در پاوه به بهره‌برداری می‌رسد

کرمانشاه- فرماندار پاوه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: ۴۵ طرح با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان در پاوه به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال به یاری خدا در هفته دولت ۴۵ طرح عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی با ۶۶ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، افزود: شهید رجایی کمتر از یک ماه بر مسند ریاست جمهوری بودند اما نام و یاد این عزیز و راه آن و ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید زبانزد خاص و عام شد و یک الگو برای مدیران کشور شد.

فرماندار پاوه با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان پاوه، تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار خوب و مثبتی که در ماه‌های گذشته به سرانجام رسید، ایجاد سایت مسافری شوشمی است که یکی از انتظارات و مطالبات و آرزوی مردم بود که مردم به راحتی و قانونی بتوانند به اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

حیدری بیان کرد: با زحمات و پیگیری‌های ماموستا قادری با مقامات کشوری و اقلیم این امر محقق شد و رسماً این مرز افتتاح شد که از آن زمان تاکنون هفت هزار و ۸۶۰ نفر از این مرز تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه بازگشایی این مرز اقدام بسیار مهمی برای شهرستان بود، گفت: ان شاالله در مرحله بعد مردم بتوانند با خودرو به اقلیم مسافرت کنند.

فرماندار پاوه ادامه داد: شروع به کار پروژه کنارگذر پاوه از دیگر اقداماتی است که هم اکنون در حال انجام است که با اعتبار آغازین ۷۰۰ میلیارد تومان تأثیر بسیار مهمی در اقتصاد پاوه و حل مشکل ترافیک این شهر خواهد داشت.

حیدری گفت: تکمیل پروژه انتقال آب شرب از هانی کوان و گازرسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان از دیگر پروژه‌های مهم دولت در این شهرستان است که در حال انجام هستند.

وی افزود: پروژه گازرسانی به ۲ روستای داریان و ورا در چند روز آینده به افتتاح می‌شود و با گازرسانی به روستاهای محور نروی و هجیج این شهرستان از نظر گازرسانی سبز خواهد شد و دیگر هیچ روستایی در شهرستان نیست که از نعمت گاز بهرمند نباشد.

حیدری تصریح کرد: تأمین آب شرب نوسود و روستاهای تابعه همجوار کار جهادی برای محرومیت زدایی است که در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به تحول در بهسازی راه روستایی، گفت: با آسفالت جاده روستا بله ای بخش باینگان، آخرین جاده روستاهای شهرستان آسفالته می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1468375

مهمترین اخبار ایران و جهان: