نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 21:24

عادل عبدالمهدی: پیروزی امروز مقاومت، باید به آزادی فلسطین بدل شود

نخست وزیر پیشین عراق گفت که با وحدت میادین، باید از پیروزی تاریخی حماس حمایت کرد و آن را به آزادسازی قدس و سراسر فلسطین تبدیل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق شامگاه امروز شنبه به عملیات مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان الاقصی» واکنش نشان داد.

پایگاه خبری المعلومه به نقل از عبدالمهدی گزارش داد، طوفان قدس، نمود اراده ملت ما و تلاش صبورانه برای کسب عناصر قدرت است تا بتواند لکه ننگ شکست را پاک کند و پیروزیهای بزرگ به دست آورد.

وی با بیان اینکه عملیات امروز، یک مرحله از مبارزه مقدس است که گامهای بعد از آن نیز برداشته خواهد شد، تصریح کرد: [در نتیجه این حملات]، دشمن نیز کم کم از حملات خود خواهد کاست و بدین ترتیب موازنه بازدارندگی به سود ما تغییر خواهد کرد.

این دیپلمات عراقی تصریح کرد: شجاعت، جرأت، اراده پولادین، جهاد، مقاومت و خون شهیدان، کافی است تا پیروزی در فلسطین حاصل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وحدت میادین، باید از این پیروزی تاریخی حمایت کرد، آن را به آزادسازی قدس و سراسر فلسطین و سرزمینهای عربی تبدیل کردو به اشغالگری، تبعیض نژادی و شهرکسازی پایان داد و اسرائیل و حامیانش را از منطقه اخراج کرد.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

پایان پیام/.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531031

مهمترین اخبار ایران و جهان: