نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 22:32

جبران عقب‌ماندگی البرز در سرانه‌ها شتاب گرفته است

کرج- استاندار البرز گفت: اکنون زیرساخت ها و برنامه های عقب مانده البرز در ارتقا هستند و این راه تا کسب رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در نشست با هیات امنای یادگاران دفاع مقدس استان در سالن جلسات حوزه استاندار، با بیان اینکه هر کجا رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس گرد هم می آیند، خاطرات زیبایی از ایثار، شجاعت و شهادت فرزندان این مرز و بوم را تداعی می کنند، افزود: با الگو گرفتن از این روحیه خدمت، درصدد هستیم خدمتگزاری حقیقی برای مردم شریف استان باشیم و در دولت محترم سیزدهم، منشا تحول و اثر در ابعاد مختلف باشیم.

وی ادامه داد: با این نیت خیر، خداوند نیز یاری کرده و مسیر توسعه استان را با سرعت بیشتری می پیماییم چراکه اکنون زیرساخت ها و برنامه های عقب مانده البرز در ارتقا هستند و این راه تا کسب رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت.

عبداللهی گفت: البرز به بیان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بعنوان ایران کوچک، ظرفیتی نهفته از یک کشور است که باید با همدلی، مودت، تعامل و همگرایی همانند دوران وحدت آفرین دفاع مقدس برای شکوفایی آن تلاش کنیم.

وی افزود: با ایمانی راسخ برای خدمت به مردم استان در حال تلاش هستم تا بتوانم نزد خدا و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران سربلند باشم.

استاندار البرز گفت: به تمامی استان اشراف کامل پیدا کرده ام و با شناخت کاستی ها و توان استان و بهره گیری از نیروهای انقلابی، نخبه و مدیران خدوم به برنامه ریزی در جهت توسعه همه جانبه پرداختیم.

وی افزود: اکنون نیز رزمندگان باید در صحنه باشند و بعنوان بزرگان این استان در حوزه های مختلف مطالبه گر، یار و یاور ما در راه خدمتگزاری به مردم باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201131

مهمترین اخبار ایران و جهان: