نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 21:18

مدیرکل تعاون کار بوشهر: تعاونی‌ها تسهیلات ویژه 3 هزار میلیاردی دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت تسهیلات ویژه به بخش تعاون‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مصدق کشاورزی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از محل تفاهم‌نامه مشترک سه جانبه معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بانک توسعه تعاون کشور و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به تعاونی‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های مستقر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین طرح‌های با محوریت اقتصاد دریاپایه و تعاونی‌های با پیشرفت فیزیکی بیشتر خواهد بود.

کشاورزی توضیح داد: نرخ سود تسهیلات برابر با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار است که تعلق یارانه درصورت تأمین از سوی وزارت، بسته به موضوع فعالیت و محل استقرار طرح، مصرف صحیح تسهیلات توسط متقاضی و تصویب کارگروه استانی و ملی حداکثر تا ۸ درصد می‌باشد و مدت زمان مشارکت و تنفس تسهیلات بخش ثابت حداکثر دو سال و دوران بازپرداخت ۶۰ ماه تعیین شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: حداقل پیشرفت فیزیکی طرح‌های جدید و توسعه‌ای مشمول ۲۰ درصد و طرح‌های مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته یا مرزی از حداقل ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی بایستی برخوردار باشد.

به گزارش فارس، تعاونی‌های مشمول می‌توانند جهت ثبت درخواست (اینجا) کلیک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320475

مهمترین اخبار ایران و جهان: