نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 17:37

امام جمعه رباط‌کریم: اهانت به قرآن بی‌ پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه رباط‌کریم گفت: غربی‌ها بدانند این جنایتشان در خصوص اهانت به قرآن بی‌ پاسخ نخواهد ماند و از خشم مقدس مسلمانان در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط‌کریم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که همزمان با ظهر عاشورای حسینی در مقابل امام‌زاده عماد رباط‌کریم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سیدالشهداء(ع) به ساحت مقدس امام زمان(عج) و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای با توجه به اهانت‌های دولت‌های غربی بر علیه قرآن اظهار کرد: غربی‌ها بدانند این جنایتشان در اهانت به قرآن بی‌ پاسخ نخواهد ماند و از خشم مقدس مسلمانان در امان نخواهند بود. 

وی در ادامه با توجه به اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت: پایگاه نماز جمعه پایگاه وحدت و اتحاد است و تریبون نماز جمعه تریبون وحدت و امام جمعه منادی اتحاد و انسجام است، در طول ۴۴ سال گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان در نماز جمعه و از طریق تریبون نماز جمعه و توسط نمازگزاران جمعه خنثی شده است.

حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه رباط‌کریم تاکید کرد: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی و پایگاه هفتگی تجدید پیوند مستحکم و ناگسستنی امت با ولایت است. 

وی ادامه داد: پیرو امام حسین علیه‌السلام هستیم که در روز عاشورا جان فدای قرآن کرده عزیزانش را در راه دفاع از قرآن داد و حاضر شد زن و بچه‌اش به اسارت دشمن درآیند.  

امام جمعه رباط‌کریم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز بیان کرد: ما به پیروی از امام شهیدمان در راه دفاع از قرآن و ولایت جان می‌دهیم و اجازه هتک حرمت به مقدساتمان را نخواهیم داد. 

وی با توجه به هتک حرمت قرآن توسط دولت سوئد و دانمارک، از ملت‌های مسلمان درخواست کرد: دولت‌های اسلامی خواست به دولت‌های هتاک سوئد و دانمارک درسی فراموش نشدنی بدهند. 

حجت‌الاسلام ترابی در پایان به دولت‌های غربی هشدار داد و گفت: غربی‌ها بدانند این جنایتشان در خصوص اهانت به قرآن بی‌ پاسخ نخواهد ماند و از خشم مقدس مسلمانان در امان نخواهند بود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1413375

مهمترین اخبار ایران و جهان: