نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 14:57

دشمنان در چندماه اخیر علیه کشور جنگ ترکیبی به‌راه انداختند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: دشمنان در چند ماه اخیر جنگ ترکیبی را در ایران آغاز و از هر وسیله‌ای اعم از رسانه، ورزشکار، بازیگر و ... در اختیار داشتند برای لطمه به نظام و مردم استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد، اظهار کرد: دشمنان در چند ماه اخیر جنگ ترکیبی را در ایران آغاز و از هر وسیله‌ای اعم از رسانه، ورزشکار، بازیگر و ... در اختیار داشتند برای لطمه به نظام و مردم استفاده کردند.

وی گفت: اما آنها قطعا در این جنگ شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد چون تکیه این نظام بر مردم و جوانانش است.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: تمام دستاوردهای این انقلاب اعم از دستاورهای فضایی، موشکی، پزشکی و علمی به وسیله همین جوانان به وجود آماده است. 

وی ادامه داد: دشمنی استکبارجهانی با نظام اسلامی ایران تمامی ندارد و هر لحظه با توطئه ای جدید در صدد تضعیف این کشور است.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه همه باید شکرگزار نعمت نظام اسلامی باشیم، بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که تحت حاکمیت نظامی زندگی می کنیم که زمینه گسترش فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ماه پر خیر وبرکت رجب، یادآور شد: پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بر بهره گیری از برکات این ماه نورانی تاکید زیادی داشته اند به گونه ای که ما باید از هر لحظه این روزهای پر فیض استفاده کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: در این ماه به گرفتن روزه تاکید زیادی شده است و بنابر روایات اگر کسی توان گرفتن روزه را ندارد می تواند هر روز با صدقه دادن یک قرص نان از ثواب آن بهره مند شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 987031

مهمترین اخبار ایران و جهان: