نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 14:03

رشیدی: نکونام شیطنت‌ها علیه استقلال را کنترل کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام به خوبی شیطنت‌ها علیه تیم را کنترل و آرامش را تزریق کرده است.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط استقلال پس از برد مقابل تراکتور و در تعطیلی تکراری مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: این شل کن و سفت کن‌ها، برنامه تیم‌ها را به هم می‌ریزد. در زمانی که همه تیم‌ها به آمادگی خوبی می‌رسند، دوباره مسابقات لیگ برتر تعطیل می‌شود که به ضرر همه تیم‌هاست. آن‌ها دوباره برای مدتی از شرایط مسابقه دور می‌شوند، دوباره مسابقات شروع می‌شود، دوباره به آمادگی می‌رسند اما دوباره باید وارد تعطیلات شوند. این اتفاق برای همه تیم‌ها مشکل ساز می‌شود.

وی افزود: با اینحال استقلال تا اینجا نشان داده بازی به بازی بهتر می‌شود. برد مقابل تراکتور هم تاییدی بر این مساله بود. یک بازی عالی را به نمایش گذاشتند و بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند. خط دفاع تیم هم قوی و مستحکم کار کرد. به این ترتیب تیم توانست 3 امتیاز مهم را به دست بیاورد. نکونام نشان داده با اینکه جوان است اما تجربه خوبی پیدا کرده و تیمش را تاکنون به خوبی هدایت کرده است. امیدوارم این تعطیلی‌ها استقلال را از روند خوبش دور نکند و با شروع دوباره بازی‌ها بتوانند با همان شرایط به جمع آوری امتیازات بپردازند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم با شرایطی که در پیش فصل و حتی ابتدای فصل داشت، بتواند پس از 9 بازی به صدر جدول برسد، گفت: هیچ کس فکرش را نمی‌کرد. پس از حذف از آسیا و همچنین شرایطی که باشگاه و تیم در هفته‌های اول داشتند، با وجود مشکلات مالی که سختی‌ها را چند برابر می‌کرد، شاید در بهترین حالت انتظار این بود که استقلال بتواند سهمیه بگیرد ولی الان می‌بینیم روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم با همین روند تا پایان فصل به کارشان ادامه بدهند. 

رشیدی درمورد بلانکو و تاثیرگذاری‌اش مقابل تراکتور، عنوان کرد: در اولین بازی که تنها چند دقیقه به او فرصت رسید گفتم این بازیکن به زمان احتیاج دارد و باید چند بازی بگذرد. مقابل تراکتور نشان داد به هماهنگی خوبی با دیگر بازیکنان تیم رسیده و می‌توان به او برای ادامه بازی‌ها امیدوار بود. بلانکو در این بازی نشان داد روند رو به رشد خوبی داشته و می‌تواند بهتر از این هم باشد.

پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه پس از آرام شدن فضای تیم، برخی جریانات سعی دارند با حاشیه سازی علیه بازیکنان مانند ماجرای کسر قرارداد رضاوند یا شایعه مازاد شدن مطهری، دوباره تیم را دچار حاشیه کنند به طوری که نکونام هم اعلام کرد امیدوار است این شیطنت‌ها فقط از جانب دشمنان استقلال باشد، گفت: نکونام مربی با تجربه‌ای است و می‌داند چکار کند. او باید شیطنت‌ها را کنترل و فضای اطراف تیم را سروسامان بدهد که تا اینجا هم این اتفاق به خوبی افتاده است.

وی افزود: مدیریت باشگاه هم در این زمینه باید به او کمک کند تا تیم از حواشی دور باشد. به هر حال برای هر تیم پرطرفدار، حاشیه سازی وجود دارد و نمی‌توان منکر این شد. کسی که مخالف است و دشمنی می‌کند، مشخص است. هیچ مشکلی هم نیست ولی اینکه خودی بخواهد ناسازگاری و حاشیه سازی کند بد است. من هم می‌گویم ان‌شاءالله فقط دشمنان استقلال هستند که به حاشیه سازی می‌پردازند. 

رشیدی گفت: نکونام در این چندسال که مربیگری کرده، با این مسائل آشنا شده و وارد است. می‌داند چگونه حواشی را جمع و جور کند. او به خوبی شیطنت‌ها را از تیم دور می‌کند. بخشی از کار یک مربی هم همین است که تیم و فضای اطراف آن را مدیریت کند. طبیعی است که یک مربی هوشیار باشد و بداند که کدام حاشیه از کجا به سمت تیم می‌آید. او به خوبی آرامش را به تیم تزریق کرده است. امیدوارم با همین شرایط و بدون مشکل بتواند کارش را تا پایان فصل ادامه بدهد، تیم خوبی را روانه مسابقات کند تا هواداران استقلال همیشه خوشحال باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576375

مهمترین اخبار ایران و جهان: