نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 20:31

تشکیل قرارگاه جهادی مهارتورم و رشد تولید در دادستانی بافت

کرمان - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از تشکیل قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در دادستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت الله دهقانی با تاکید بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در راستای تحقق شعار راهبردی سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، گفت: بدین منظور قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در شهرستان تشکیل شده است.

این مقام قضائی اظهار داشت: مسئولان باید در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید با روحیه انقلابی پای کار باشند و در راستای مأموریت و اهداف آن اعم از معیشت و اشتغال مردم به درستی کار شود تا شاهد اثر گذاری مطلوب باشیم.

او با اشاره به غنای فرهنگی شهرستان افزود: دشمن بعد از ناامیدی از اثرگذاری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سایر بخش‌های امنیتی و نظامی وارد عرصه فرهنگی شده است.

دهقانی با بیان اینکه همه موظف به حفظ هویت و اصالت فرهنگ غنی مان هستیم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم تا خللی در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی ما وارد شود، ضمن اینکه نیاز است تا صدای واحدی وجود داشته باشد و از اظهار نظرهای غیرکارشناسی و غیرمرتبط در موضوعات فرهنگی جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه اجازه رفتارهای ناهنجار و ساختارشکنانه در این شهرستان را نمی‌دهیم، گفت: راهکارهای پیشگیرانه و رفع مشکلات فرهنگی باید پیگیری شود و همه کارها باید هماهنگ و منسجم صورت گیرد.

او بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی در تمامی اماکن این شهرستان تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127831

مهمترین اخبار ایران و جهان: