نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 11:54

راهپیمایی باشکوه 13 آبان در شاهرود+ عکس

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شاهرود با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم قاره کوچک همراه با دیگر آزادی خواهان جهان به میدان آمدند و فریاد نفرت خود را از استکبار جهانی سردادند.

اقشار مختلف مردم شاهرود از پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، کارمند و روحانی، مأموران نظامی و انتظامی و ... با حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه، انزجار خود را از اعمال استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به‌ویژه در فلسطین و غزه اعلام کرده و بر حمایت از ملت مظلوم و آزادی خواهان جهان و فلسطین اشغالی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جوادالائمه (ع) تا ساعت گل شاهرود برگزار شد، شرکت‌کنندگان با حمل شعارنوشته‌ها و دست‌نوشته‌هایی و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از ددمنشی‌های استکبار جهانی و غده سرطانی آن در منطقه غرب آسیا اعلام کردند.

در پایان، راهپیمایان با قرائت بیانیه‌ای، بر لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اقشار مختلف مردم بصیر و انقلابی و شهیدپرور شاهرود حضور داشتند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560536

مهمترین اخبار ایران و جهان: